Telefon: Tel. 47 821 25 75,
Fax 47 821 25 79
Adres: 35-036 Rzeszów, ul. Dąbrowskiego 30
Lokalizacja: https://goo.gl/maps/7WnX8c6BeRLDe4or6
Wydział Postępowań Administracyjnych Policji w Rzeszowie jest jednostką organizacyjną policji, która zajmuje się prowadzeniem postępowań administracyjnych z zakresu ochrony porządku publicznego oraz bezpieczeństwa obywateli w Rzeszowie i okolicach. Do zadań wydziału należy między innymi:
- prowadzenie postępowań w sprawach dotyczących wykroczeń i przestępstw,
- wydawanie decyzji administracyjnych dotyczących m.in. nakazów zaprzestania działalności, nakazów zaniechania czynności, nakazów opuszczenia lokalu lub terenu,
- prowadzenie postępowań w sprawach dotyczących wydawania pozwoleń na organizację imprez masowych,
- prowadzenie postępowań w sprawach dotyczących udzielania zgód na organizację zgromadzeń,
- prowadzenie postępowań w sprawach dotyczących wydawania zezwoleń na handel i rozrywkę na ulicy,
- wydawanie decyzji administracyjnych dotyczących zakazu prowadzenia działalności gospodarczej.
Wydział Postępowań Administracyjnych Policji w Rzeszowie jest również odpowiedzialny za prowadzenie rejestru zakazów zbliżania się oraz zakazów zamieszkiwania w określonym miejscu. Wszystkie decyzje wydawane przez wydział są podejmowane na podstawie przepisów prawa, a ich celem jest ochrona porządku publicznego oraz bezpieczeństwa obywateli.
0 komentarzy